Három tipp, hogy a legtöbbet hozd ki mobil irodádból

mobil iroda tippek

Tíz-húsz évvel ezelőtt alig páran engedhették meg maguknak, hogy valóban mozgó irodaként működjenek. Viszont manapság, a széleskörű WiFi-elérésnek és a terjedő szabadúszó munkamodellnek hála, egyre többek számára válik realitássá.

De így egyből felmerülhet a kérdés: ha folyamatosan váltogatsz irodák, várótermek vagy kávézók között, hogy tartsd rendben a munkádhoz szükséges holmikat – és ami még fontosabb, hogy maradj szervezett és produktív? Ezek a tippek biztos segítenek összeszedetten működni mobil irodád keretein belül:

1. Válaszd ki a számodra tökéletes táskát

Ez lesz a konténered, mindennek a tárolója, amire szükséged lehet a mindennapokban. Szóval biztos nem akarsz naponta azzal kezdeni, hogy szanaszét turkálsz, csak hogy megtaláld a napi munkaeszközöket. Ha elég egy laptop, toll és papír, a dolgod egyszerű. Viszont ha mappák, tűzőgép, jegyzettömb stb. is kell, érdemes lehet beszerezni egy gurulós bőröndöt, ami több cuccot fogad be, ráadásul jobban rendszerezhető.

2. Vedd meg a megfelelő felszerelést

Hamar meg lehet utálni a mobil irodai munkát, ha csak kapkodsz apróságok után. Inkább szánj rá egy kis időt és némi pénzt és szerezz be minden egyes eszközt, amire szükség lehet.

Ezeket aztán soha ne vidd haza, tartsd külön táskában, ami kizárólag munkára van fenntartva. Kínálatunkban mindenféle irodaszert megtalálsz, szóval ha épp minőségi kellékeket keresel, kukkants bele webáruházunkba.

3. Döntsd el, mennyi dolgot digitalizálsz

Az internet igazán csodás találmány, gyakorlatilag bármely iparágban hasznosítani lehet, megkönnyítve a munkanapokat. Ahogy a mobil iroda is sokkal egyszerűbb most, úgy rengeteg eszközt már nem muszáj cipelned magaddal.

A Google-ben találsz irodai alapalkalmazásokat szövegszerkesztésre, naptárnak, email-re, de még számológép is akad. Persze van, amire szükség lehet fizikai formában is – jegyzetfüzet, toll, napló –, de az egyensúlyra érdemes törekedni.